→ Гарантія (якщо передбачена)
Надається на кожен товар індивідуально у відповідності до зобов'язань виробника, зазначається у картці товару, оформляється відповідним гарантійним талоном, що комплектується разом із товаром.
→ Повернення (товару належної якості)
Ми надаємо розширений період повернення 60 днів для Вашого спокою та зручності (хоча Закон України "Про захист прав споживачів" регламентує тільки 14 днів).
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється при одночасному дотриманні наступних умов:
- споживач перед придбанням товару перевірив його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів;
- товар не має дефектів, але не підійшов за формою, габаритами, кольором або з інших причин не може бути використаний споживачем за призначенням;
- товар не був у використанні, зберігає товарний вигляд, і всі споживчі властивості;
- збережені всі аксесуари та документація, які входять в комплектацію даного товару;
- не порушені упаковка товару, пломби, ярлики, маркування, захисні плівки;
- у споживача зберігся розрахунковий документ.
Або у разі якщо:
- товар має істотний недолік, який виник з вини виробника, і не може використовуватися за призначенням;
- навіть після усунення дефекту, він проявляється знову, або товар перестає виконувати свої функції.
Якщо товар виявився неналежної якості, необхідна його експертиза (та фото/відео підтвердження). Якщо виявляється заводський брак, товар або обмінюється, або покупцеві повертається його вартість. У разі провини покупця у виникненні дефекту товар не обмінюється та не повертається.
Грошові кошти в разі повернення товару відшкодовуються протягом 7 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги та прийняття заяви:
- готівкою, у разі готівкового розрахунку при покупці;
- безготівковим розрахунком, якщо товар оплачувався банківською картою або безготівковим платежем.
При поверненні або обміні товару:
- із заводським браком - витрати на доставку товару покриваються продавцем;
- в інших випадках - витрати на доставку товару покриваються покупцем.
В обох наведених вище випадках покупцеві не відшкодовуються витрати на доставку товару при його покупці.
У разі обміну або повернення:
- телефонуйте/напишіть у Viber / Telegram: +38 (098) 877-85-85
- напишіть на пошту: info@ermanos.ua